Du har väl inte nollmodemkabeln kvar i boxen?
Du har väl kollat att den inte har laddat klart genom att trycka meny (då du inte har några kanaler inprogrammerade ligger bootbilden kvar även när boxen är klar)?
Du har väl inte nollmodemkabeln kvar i boxen?
Du har väl kollat att den inte har laddat klart genom att trycka meny (då du inte har några kanaler inprogrammerade ligger bootbilden kvar även när boxen är klar)?
VU+ Solo 4K, VTi
DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
DM600PVR-S, Gemini 4.60
DM500T, Gemini 4.60
DM500C, Gemini 4.50
Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
Viasat
Comhem
Tjena
Jag har konstaterat att det inte går att installera Gemini 4.60 på min box, och NEJ, den är inte en kopia jag har. Jag ha kolla med Dream multimedia. Det finkar fint att installera 4.50. Det verkar också som att det har något samband med att det inte finns något val för Stockholm/Nacka. Jag kan bara välja Australien och något som heter Europe, Asia, Afica DVB-T ??
Men, men jag får väl vänta på nästa version och hoppat att det funkar bättre. Jag lyckades iallfall går från 4.30 -->> 4.50![]()
Du måste lägga in en uppdaterad terrestrial.xml för att kunna välja rätt stationer. Jag tror problemet är som föregående skribent skrev.
Eftersom du inte valt några kanaler så ligger loading imagen kvar när den laddat. Och eftersom du har en (i princip) tom terrestrial.xml så kan du inte hitta några kanaler.
Aha...
Så skulle det kunna vara.
Kan det vara så att den filen saknas i 4.60 paketet??
Om jag tar den från min Gemini 4.50 installation och lägger den i samma bibliotek efter uppgradering till Gemini 4.60, skulle det kunna funka![]()