japp... nu snurrar servern utan felmedelanden. Men hur ser ´jag att jag fått igång kortläsaren... Ska den blinka eller kan man se det med nått komando?
Det lättaste är att logga in via telnet-interfacet och köra sub 0
eller logga in via web-interfacet och klicka på Entitlements
I båda fallen läser den ut alla dina behörigheter från kortet.