Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: pm

Spidde
    Gäst

pm

Bör inte pm (privata medelanden) förbli privat??
    Om man kan påstå att man fått vissa medelanden och posta dessa öppet i forumet så kan ju vem som helst utan grund få varningar.
    Nu vet jag att pmet som blev postat tidigar är verkligt, men tycker ändå att det är fel och borde igentligen resultera i att den som poster det får en varning inte den som påstås ha skickat det.
    Bara min tanke.
    Tycker dock det är riktigt uselt att posta PRIVATA medelanden öppet spelar i stort sett ingen roll vad det handlar om

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Håller helt med dig... Får man pm som detta så antinget kastar man dom eller så rapporterar man dom till admin... Man posar dom inte publikt för alla på forumet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    9 gånger
    Om ni tänker på mitt pm, så bröt väll personen mot reglernarna då han vill dela utanför hemmet.

Kan tolkas som man vill, ex. jag stödjer ej kortdelning utanför hemmet.

Spidde
    Gäst
    Ja det var din post jag syftade på. Och jag säger inget om att innehållet är bra eller dåligt. Ett privat medelande är privat oavsett vad det handlar om och bör därför inte postas offenligt.

Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    9 gånger
    I regel så är pm privata, tycker även jag.
    men ibland finns det dock gränser vad man frågar om, trots allt jag som måste sitta och rensa där hela tiden.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Sant. Dock skulle du kontaktat en admin direkt och rapporterat detta istället för att posta det publikt direkt. Nu kan man disskutera fram och tillbaka i evighet om det är rätt eller fel, så vi släpper detta här och låser tråden. I fortsättningen vill vi dock att all sånhär rapportering går direkt till någon admin.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss