Hur gör du? Vilken editor använder du?
Det skall normalt inte vara några problem att skriva så många CWS-rader man vill i newcamd.list med valfri UNIX-editor t.ex. vi.
Hur gör du? Vilken editor använder du?
Det skall normalt inte vara några problem att skriva så många CWS-rader man vill i newcamd.list med valfri UNIX-editor t.ex. vi.
Kopierar från andra tråden
Hmm det är väl bara att testa sig fram?!!??
Jag gjorde så här iaf. Start/kör
Sen skrev jag ftp 192.168.0.199(min dboxip)
Sen skapade jag en mapp på min dator (windows) som heter e:\dreamboxmapp
Så sen för att kopiera från dreamboxen så skrev jag
get /var/keys/newcamd.list e:\dreamboxmapp\newcamd.list
Sen editerar du den och skickar tillbaka den med kommandot
send e:\dreamboxmapp\newcamd.list /var/keys/newcamd.list