Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Dubbla CWS rader?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Hur gör du? Vilken editor använder du?
    Det skall normalt inte vara några problem att skriva så många CWS-rader man vill i newcamd.list med valfri UNIX-editor t.ex. vi.

  2. #2
    Kopierar från andra tråden


    Hmm det är väl bara att testa sig fram?!!??

    Jag gjorde så här iaf. Start/kör

    Sen skrev jag ftp 192.168.0.199(min dboxip)

    Sen skapade jag en mapp på min dator (windows) som heter e:\dreamboxmapp

    Så sen för att kopiera från dreamboxen så skrev jag

    get /var/keys/newcamd.list e:\dreamboxmapp\newcamd.list

    Sen editerar du den och skickar tillbaka den med kommandot

    send e:\dreamboxmapp\newcamd.list /var/keys/newcamd.list

Liknande ämnen

  1. Dubbla tuners?
    Av Vistasol i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 11:43
  2. Dubbla tvmottagare
    Av Maria i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 20:45
  3. Dubbla routers
    Av pazante i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 17:36
  4. Box med dubbla tuners
    Av ToLin i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 18:27
  5. Dubbla kort
    Av oxen20 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 16:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss