så med andra ord, bajj bajj AU =/
så med andra ord, bajj bajj AU =/
Funcard/Slipstream fungerar
Men ge inte upp hoppet för GK.Håller på och testar:Remote GK fungerar
(se ovan)Testar fn. GK med alla svar :ja i Morphex-ppua serial nr. på
Au-remote.Har varit igång 30 min. :smile:
Jag har inte gjort något me mitt au gk och det har nu fungerat i över en kvart.![]()
verkar som att det fungerar fint nu igen. kanske tillfälligt men vem vet
C-H har kanske avslutat testet innan org.kortsinnehavare med abb.
Lynchar C-H. För tydligen har en del org.kort strulat.
jupp jag ropar inte hej än på någon månad
Meddelande till klarte!!
Hade tydligen problem med mitt GK som jag hade gjort på sättet som jag beskrev innan. Jag var ej på plats att testa personligen men men kompis som testade var lite tve tydlig med sin info men har nu bekräftat att dat strulade där också.
Synd att jag inte kunde vara till någon hjälp där. Hoppas att stormen har bedarrat för er som andänder GK.
Ha en trevlig och problemfri helg. :-( :smile:
Nu skulle jag vilja få lite hjälp med lite ordförklaringar. Jag har ett kort som jag fått av en bekant. Han kan inte så mycket om sånt här och det är hans polare som fixat mitt kort. Jag däremot vill lära mig så mycket som möjligt och läser här så ofta jag kan. Har inte haft något problem med det som diskuteras i denna tråd och undrar därför vad jag har för kort. När jag slår in nya koder använder jag dom för GK och behöver remota vanliga, PPV film och sport men allt funkar. Innebär "AU remote" att man just kan remota med fjärrkontrollen? Innebär "orginalkort" att jag har ett kopierat orginalkort som gör att jag slipper problemet som diskuteras i den här tråden?
Olika typer av kort:
Remote = kort man bara kan ändra via fjärren.
AU Remote = Kort som uppdaterar sig själv + ändrar via fjärren (bra för PPV)
Modd. Org.kort = MOSCat kort som när allt är rätt gjort så uppdaterar den sig själv förutom PPV. Då får man lägga in denna kod in kortet själv (fungerar ej via fjärren).
Rätta mig någon om jag har fel.
Hoppas att jag var till hjälp
![]()
Har hört att man kan använda et programsom heter Ethereal för GK. men har inte själv provat detta då jag inte vet var man får tag på programmet men någon annan kanske vet????