Hmm nu funkar mitt orginal kort men inte mitt AU
Hmm nu funkar mitt orginal kort men inte mitt AU
PLANERAT ARBETE
Datum: 2003-04-28 till 2003-05-09
Tid: Vardagar/dagtid
Plats: Hela landet
Under perioden 28:e april till 9:e maj kommer vi att uppgradera våra nät vilket kommer att ge kortare störningar vardagar/dagtid på våra digitala kanaler i hela landet.
PLANERAT ARBETE
Datum: 2003-04-23
Tid: 00.00-01.00
Plats: Hela Stockholm
Natten till onsdag den 23: april kommer vi att göra ett avbrott p.g.a. arbete som berör hela Stockholm. Detta innebär att alla digital-tv kanaler samt grundutbudet inte kommer att fungera mellan 00.00-01.00. SVT 1, SVT 2, TV4 samt internet cable berörs inte av arbetet.
PLANERAT ARBETE
Datum: 2003-04-23
Tid: 00.01-07.00
Plats: Centrala Stockholm, Saltsjöbaden, Lidingö
Natten till onsdag den 23: april kommer vi att göra en del avbrott p.g.a. arbete som berör centrala Stockholm, Saltsjöbaden samt Lidingö. Detta berör alla digital-tv kanaler, grundutbudet samt internet cable mellan 00.01-07.00. SVT 1, SVT 2 samt TV4 berörs inte av arbetet.
Kanske e en lite dum fråga, men kan jag programmera funcard i min mp3.5 brännare?
Det går utmärkt med Multiprogr.0.90. Finns här guider/filer. :smile:
inte hittat ngn bra guide för slipstream? finns det någon s.k BRA?
Sliptream fungerar med funcard, och i morphex 3,6 finns som alternativ när du programerar.
vill du arbeta extra så finns guide i myrhans (stavning?) sida
Mitt au-kort funkar iaf perfekt, har gjort så under hela tiden de arbetat.
orig.kortet funakr osså, kollade precis
har mitt med gjort. verkar som att vissa serier slipper fakenycklarna. mysko!
Att bara vissa kort funkear beror nog på hur man gjort sitt AU kort. Mitt GK fungerade hela tiden igår och jag har bara lagt in MK00 MK01 under 008800. Hela FFF410 är tom förutom på SA o UA. Detta kan det bero på men jag vet inte. Någon annan som har någrs tips?