Sidan 10 av 15 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista
Resultat 91 till 100 av 146

Ämne: Alla frågor ang. ComHem's Problem här tack!

vlad
    Gäst

Gold Galaxy

Det funkade med Gold Galaxy för mig helt utan problem.
    Jag testatde att bränna kortet med ett annat SA än mitt oginalkort.
    Har inte hunnit testa mitt orginalkort än, men jag antar att det kan ha att göra med att vissa orginalkort slutat fungera. Undra varför bara.

Hur som helst så verkar det inte ha med minne att göra, för jag kör ett Gold Galaxy som ett AU kort och jag får in PPV fil, alla kanler.

:twisted:

mackee
    Gäst
    Avänd Geo34 med PPUA + Serial med morphex om ni kör med Guldkort så får ni inga promlem !!!!!

MVH MAcke

sunne
    Gäst

AU comslem(Galaxygold) ?? fungerar inte bara mitt remote??

Ngn mer än jag som har problem idag kortet fungerade fin igår men idag så vill mitt Au guld inte fungera.??
    Har testat lite att editera med picbined med ethedral men jag vet inte riktigt hur man ska göra korten med ethedral hjälp mig plz.

Liten fundering bara...

Har ett guldkort med AU som funkat bra tills alla andra fick problem var 5 minut. :twisted: Och min fråga är om problemet verkligen är löst om man byter till ett funcard alt. greencard med mer minneskapacitet?
    Om så är fallet, kan jag bränna ner samma filer som jag skapat till mitt guldkort till funcardet/greencardet utan att göra någon förändring med lyckat resultat? :?:

Zetagi
    Gäst
    Funcard har löst problemet för många... men du kan inte lägga in samma filer som guldkortet på det.
    Använd MorpHex och gör nya filer med slipstream (3 filer blir det), sen bränna med MP 0.90 så gjorde jag... funkar perfekt. (Löser även 24h problemet).

// Zetagi

Instämmer med Zetagi. Funcard med slipstream löser problemet. Du kan också använda MP 8.0 för att bränna kortet. Här är en länk till progget: http://www.adteknik.se/software/mp.zip
    Bazooka 8)

Tackar för tipsen!

Nu gäller det bara att sat.nu får fram mitt funcard snabbt som blixten... c-c

Zetagi
    Gäst
    Dom brukar vara snabba... ofta dagen efter....
    Jag beställde från keycard.dk senast, och dom kom oxå dagen efter.

// Zetagi

Jag har en liten filosofi..eftersom jag hade samma problem på mitt guld kort så ändrade jag och tog en provider från ett nyare kort och brände ner...nu funkar kortet utmerkt...kan det vara så att den röda rutan bara kommer upp på lite äldre sa och ppua? säg till om jag är ute och cycklar :?:

Zetagi
    Gäst
    Det händer att dom stänger gamla serier ja ....

// Zetagi

Liknande ämnen

1. Tack alla
    Av Jouko i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 07:13
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 10:03
  3. [LÖST] Problem hjälp tack!
    Av Prinsen i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 16:10
  4. Svar: 103
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 16:29
  5. Viasat ticket AU! Alla frågor och svar här
    Av Krister36 i forum Viasat
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 20:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss