Jaha då är man med i spelet igen tack vare 1 st. funcard 24c64 från keycard - levtid ca 18h a`95 riksdaler, morphex 3.6 med slipstreamprog. och Multiprog 0.9.
:P :P :P :P :P
Jaha då är man med i spelet igen tack vare 1 st. funcard 24c64 från keycard - levtid ca 18h a`95 riksdaler, morphex 3.6 med slipstreamprog. och Multiprog 0.9.
:P :P :P :P :P
Hur kan man kolla åldern på dom?Ursprungligen postat av Zamora
Jag har 5st olika providers alla med utgång runt feb- april -03
Droits du: är det det datumet man ser va?
Men som sagt jag har inget på mitt
Finns det någon lösning av problemet om man har Guldkort? Eller måste man köpa funcards? Har 7kort ute hos polare och 5 till på posten :evil:
kan det vara så att när comhem testade att skicka ut fejknycklar när det sket sig för alla även endel med org.kort så visste de vad de gjorde för fel och nu när de skickar ut fejknycklar igen så kan man bara beröra endel av piratkorten exklusive mitt då.?!![]()
Åldern kan man se om man gjort textprovidern i ViaFM.Där der man när frivisningsperioden (två veckor) begav sig.
Ville bara meddela att jag kilade ner på stan och köpte det billigaste funcardet jag hittade: 64kb minne á 100 kr. (mina komplimanger till den oerhört snygga tjejen bakom disken) :shock:
Tog min provider.txt och drog in den i senaste morphex som var inställt på "comhem" och "Funcard (slipstream)" Laddade ner MP 8.02 beta från www.adteknik.se och följde de lätta instruktionerna från deras hemsida. Tog lite längre tid att bränna in filerna på kortet jämfört med GK. Nu har jag dock ett fungerande au kort igen utan dessa löjliga röda rutor. As easy as that!![]()
Fri tv till folket!
Det finns inga datum på min provider som är gjord i ViaFM..Ursprungligen postat av Zamora
Men på alla andras som jag har
Av vilka MK nycklar får man de fejkade koderna ifrån??
Är det samma nycklar som för några veckor sedan när det var liknande problem??
Vet att det har funnits ett inlägg om detta men hittar det inte.
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
Är oftast upptagen dagtid!
Vilken stad å affär ?Ursprungligen postat av Vissen_Blomma
Så kanske man kan åka å kolla tjejen 8)
http://www.dimico-online.com/online_se.shtml
Här är länken till affären, hon var riktigt trevlig i telefon oxo =)
Fri tv till folket!