Sidan 14 av 15 FörstaFörsta ... 412131415 SistaSista
Resultat 131 till 140 av 146

Ämne: Alla frågor ang. ComHem's Problem här tack!

saabanders
    Gäst

:-) Funcard :-)

Jaha då är man med i spelet igen tack vare 1 st. funcard 24c64 från keycard - levtid ca 18h a`95 riksdaler, morphex 3.6 med slipstreamprog. och Multiprog 0.9.
    :P :P :P :P :P

Tjocken
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Zamora
    Såhär ligger det till:
    Fakenyckel uppladdningen drabbar vissa kortserier.
    Enda lösningen med GK är att göra ett remotekort(ta bort 00 och 07 ur
    textprovidern.)Ett ex. hur man kan göra.
    Det har inget med abonemang att göra.I mitt fall har tydligen åldern på
    org.kortens providrar.Har tillgång till fya st.De två yngsta fungerar och
    de två älsta fungerar inte. 8)
    Hur kan man kolla åldern på dom?
    Jag har 5st olika providers alla med utgång runt feb- april -03

Droits du: är det det datumet man ser va?
    Men som sagt jag har inget på mitt

Finns det någon lösning av problemet om man har Guldkort? Eller måste man köpa funcards? Har 7kort ute hos polare och 5 till på posten :evil:

comhem

kan det vara så att när comhem testade att skicka ut fejknycklar när det sket sig för alla även endel med org.kort så visste de vad de gjorde för fel och nu när de skickar ut fejknycklar igen så kan man bara beröra endel av piratkorten exklusive mitt då.?!

Åldern kan man se om man gjort textprovidern i ViaFM.Där der man när frivisningsperioden (två veckor) begav sig.

Ville bara meddela att jag kilade ner på stan och köpte det billigaste funcardet jag hittade: 64kb minne á 100 kr. (mina komplimanger till den oerhört snygga tjejen bakom disken) :shock:
    Tog min provider.txt och drog in den i senaste morphex som var inställt på "comhem" och "Funcard (slipstream)" Laddade ner MP 8.02 beta från www.adteknik.se och följde de lätta instruktionerna från deras hemsida. Tog lite längre tid att bränna in filerna på kortet jämfört med GK. Nu har jag dock ett fungerande au kort igen utan dessa löjliga röda rutor. As easy as that!
    Fri tv till folket!

Tjocken
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Zamora
    Åldern kan man se om man gjort textprovidern i ViaFM.Där der man när frivisningsperioden (två veckor) begav sig.
    Det finns inga datum på min provider som är gjord i ViaFM..
    Men på alla andras som jag har

Av vilka MK nycklar får man de fejkade koderna ifrån??
    Är det samma nycklar som för några veckor sedan när det var liknande problem??

Vet att det har funnits ett inlägg om detta men hittar det inte.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Tjocken
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Vissen_Blomma
    Ville bara meddela att jag kilade ner på stan och köpte det billigaste funcardet jag hittade: 64kb minne á 100 kr. (mina komplimanger till den oerhört snygga tjejen bakom disken) :shock:
    Tog min provider.txt och drog in den i senaste morphex som var inställt på "comhem" och "Funcard (slipstream)" Laddade ner MP 8.02 beta från www.adteknik.se och följde de lätta instruktionerna från deras hemsida. Tog lite längre tid att bränna in filerna på kortet jämfört med GK. Nu har jag dock ett fungerande au kort igen utan dessa löjliga röda rutor. As easy as that!
    Vilken stad å affär ?
    Så kanske man kan åka å kolla tjejen 8)

http://www.dimico-online.com/online_se.shtml
    Här är länken till affären, hon var riktigt trevlig i telefon oxo =)
    Fri tv till folket!

Liknande ämnen

1. Tack alla
    Av Jouko i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 07:13
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 10:03
  3. [LÖST] Problem hjälp tack!
    Av Prinsen i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 16:10
  4. Svar: 103
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 16:29
  5. Viasat ticket AU! Alla frågor och svar här
    Av Krister36 i forum Viasat
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 20:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss