Om det nu är som Shakim tror att det är serverproblem hos comhem
och ingen medveten strategi.Då är det bäst att vänta ett tag och se om
det lugnar sig. :smile:
Om det nu är som Shakim tror att det är serverproblem hos comhem
och ingen medveten strategi.Då är det bäst att vänta ett tag och se om
det lugnar sig. :smile:
Med guldkort så kommer det och går??? Greencard funkar fint! Var ligger problemet?
Alla frågar "vad skall vi göra" Tja ett förslag är väl att alla som är innehavare av ett originalkort med abonnemang ringer till Comslem och lever en hel rövare om att bilden försvinner hos dem med jämna mellanrum. Det gör den naturligtvis inte :lol: :lol: , men vad fan vet Comhem om det. Om det är tillräckligt många som klagar så kanske dom slutar med fejkkoderna.
Anton
skillnaden guldkort-Greencard-Funcart=minneskapacitet
kan jag generera filear av en provider med morphex till funcard?
Hej jag har en funcard brännare men vet inte vilket brännprogg man ska ha till det ,,Jag letar efter slipstream men hittar det inte ngn stans ??? ngn??hjälp
Undrar om det inte är så att det strular med arbetet ändå. Innan jag slog in koderna för dom vanliga kanalerna som kom idag så funkade inte PPV heller, och när jag remotat klart så fungerade PPV igen. Så ska det väl inte vara egentligen, de slås ju in separat i vanliga fall?
Hade strul med mitt AU guld så jag programmerade om det till remote då funkade allt fint finnt ,,,kan det då vara arbete hos comslem?????????
Checka gärna vårt filarkiv.Ursprungligen postat av sunne
gjorde just om mitt AU kort till ett remote kort.. funkar fett najs![]()