vilken box 800 har du beställt Markus är de SE ? och vilken leverant. ?
vilken box 800 har du beställt Markus är de SE ? och vilken leverant. ?
Den kommer
Kan sega lite i England ibland, sen är dom sena att uppdatera med så testa att ring Posten så kan dom kolla om den är i Sverike.
keko64, Har inte köpt någon SE men 800 PVR funkar bra.
DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC
Nej det är en dm800hd sim2.01 bootloader v76. får kanske ta och ringa imorgon till posten.
beställde några boxar från kina..men åkte på tull o moms....
brukar ni be dem skicka till england först för att slippa tull o moms? funkar det...
man kan ju be dem sänka värdet på grejorna...men kan ju bli moms o tull ändå...på allt över 1400kr..
Tull och moms är väl på allt över 200 spänn...
Vu+ Solo SE Version 2
Var beställer jag lämpligast en DM500HD S eller en DM800HD SE som kinabox?
Ferrari eller Sim 2.10? Ferrarisiten talar litet illa om Sim2.10 Jag har en 500HD Ferrari och den är helt ok. Vilken skall man välja om man är ute efter en Dm800se? MyDalle verkar bara ha Sim2.10. Någon annan bra leverantör?
Jag köpte en 500HD från MyDalle och det är en Ferrari-variant. Den fungerar helt jämförbart med min 500HD original. Dessutom har den en färdig USB-anslutning på baksidan så man kan t ex ansluta ett USB-minne och köra BarryAllen om man vill testa olika img. Jag kör Gemini CVS i flash och har bl a LT original på USB-minnet. Inga problem.![]()
Någon som kan tipsa om vart man kan köpa en dm800se med c tuner? Hittar ingen på mydalle