Resultat 1 till 10 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Visst är den Dreambox 800 HD som säljs på Crown-sat satellitmodellen dvs. 800S?

  2. #2
    kan bara tala för mig själv nu och då jag haft att göra med 500 och 600 kloner som vänner och bekanta beställt och jag har fått hjälpa dem installera. vill påpeka att det faktiskt är i deras hem och inte nån slags cardsharing utanför hemmet. på snart 2år har 1 av drygt 10st (har slutat räkna för det kändes irrelevant) börjat strula. blev något fel på tunern så jag skickade helt enkelt tillbaka boxen till kina och dom skickade en ny. det enda jag behövde betala för var frakten dit som kostade en hunka och sen vänta 2 veckor då svenska posten är så himla sega.

    det är inte svårare än så. vet inte hur dmm hanterar defekta varor (har bara haft en original 500c i några månader innan jag uppgraderade) men jag har svårt att tro att behandlingstiden är annorlunda.

    har för mig jag sagt det i denna tråden innan men jag har svårt att tro att dmm inte har en fabrik i kina där de halvt om halvt sätts ihop och sen skickas till tyskland där de paketeras och klistrar på en made in germany eller något liknande. de flesta gör så.
    det står made in slovakia på min samsungtv men mig veterligen ligger deras fabriker i asien och inte i slovakien och jag har svårt att tro att just dessa komponenter, jämfört med den större modellen, är tillverkade just i slovakien

    nu har jag mumlat på länge nog.
    hursomhaver, köp en klon för en tredjedel av priset. skulle det strula, skicka tillbaka. skulle även denna strula så skicka tillbaka. du kan hålla på såhär många gånger innan du kommer upp i dmms priser.
    officiella återförsäljare i sverige av DMM hittar du på deras hemsida eller kontakta dem. låt dig INTE bli lurad!

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss