Men det är ju alltid "problem" med dreambox, det är ingen gullig lösning du köper på hyllan och sedan har den i 5 år...
Problemet är ju att den är fullt anpassningsbar och det vill ju gärna folk prova, och hips vips så har de lyckats "sabba" boxen.
Tror säkert att Dreambox alla delar både köps och tillverkas i europa, dessutom så är det enbart europeer som sätter ihop dem för skäliga löner...
Eller vad tror du
Som sagt, jag är kraftigt emot de som säljer kloner som äkta vara, däremot så har jag inget emot klonerna i sig.
Att börja snacka stöld och copyright i de kretsar som både du och jag befinner oss i på nätet är faktiskt aningens patetiskt, men det är ju vad JAG tycker.
:headbang:






Svara med citat
