Resultat 1 till 10 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Tackad
    3 gånger
    Någon som vet var man kan köpa den billigt d500+ med pålitlig garanti???

vilken borde jag köpa en dm500s för 700 kr från crownsat eller betala 2000kr för d500+ från almsat i sverige och vara felfri?

Citat Ursprungligen postat av Boomerang Visa inlägg
    Någon som vet var man kan köpa den billigt d500+ med pålitlig garanti???

vilken borde jag köpa en dm500s för 700 kr från crownsat eller betala 2000kr för d500+ från almsat i sverige och vara felfri?
    Orginalbox betyder inte felfri eller ens mindre problem.
    Garantin är lättare på orginalboxen eftersom försäljaren är närmare men priset är i princip 3ggr mer, så bara att välja.

Sett till potentiella problem och arbete du behöver lägga ner för att få saker att funka så är det ingen skillnad alls på orginal och klon.

Nää dra mig baklänges, har suttit och läst grymt intressanta inlägg i många år på detta forum.. Finns fortfarande många kvar, men efter att ha läst diskussionen i denna tråd. Undrar jag om det inte är så att vissa (Kanske jag:errf Missat hela poängen med detta forum...

Ok,

1. I begynnelsen fanns det gratisTV-Via egensmidda smartcards
    (Detta sket ju sig när krypteringen ändrades) vet väl alla!!

2. Comhit var då en plats där alla träffades i samförstånd och visade varandra respekt och hjälpsamhet i gratisTVn´s Tecken...

3. Då den möjligheten inte längre är en Option, så borde väl det ligga i allas intresse, att komma så billigt undan(Inte gratis),som möjligt eller??

Detta j****a tjafset om äkta hit eller dit är helt ointressant, Köper man en kopia. Ja då antar jag att man kanske inte får top of the line grejor, men det är skit samma så länge man får en fungerande produkt till billigast möjliga pris.. DET torde vara den ledande stjärnan på denna site..

Hemside tips till whinande analklåde offer i Pro APB klass:
    http://www.antipiratbyran.com/

Resten kan stanna kvar och tillföra massa gott, till den breda majoriteten som använder detta forum som en oas i SåBilligtSomMöjligt-TV Världen!!

Tack och hej
    //Req.

Liknande ämnen

1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss