Är det en dm800 du försöker flasha?
Har du testat att bocka i detta i dreamup i så fall?
extras -> dm600pvr,dm500+,dm7025,dm800,dm8000 > recover bad sectors
Sedan trycka Connect i dreamup.
Testa både med och utan "use network".
Är det en dm800 du försöker flasha?
Har du testat att bocka i detta i dreamup i så fall?
extras -> dm600pvr,dm500+,dm7025,dm800,dm8000 > recover bad sectors
Sedan trycka Connect i dreamup.
Testa både med och utan "use network".
Vad skiljer Sim 2.0 och Sim 2.01?
Kan jag köra SIM2.01e-75-Gemeni 4.7 (drivers from 2010-01-17 included)
På sim 2.0?
Att det inte går. Men Vad skiljer sim 2 mot 2.01?