På D2 Mac tiden gjorde dom samma sak, men det löste sig genom att en snubbe fixa fram antifake koder till piratkorten som man brände in :P
På D2 Mac tiden gjorde dom samma sak, men det löste sig genom att en snubbe fixa fram antifake koder till piratkorten som man brände in :P
...Om guldkortens kapacitet inte klarar av alla nycklar, hurkommer det sig då att jag inte har haft några problem med mitt Galaxy GK ?? 8)
Bilden försvann i 5 minuter, men d är oxå allt !? :lol:
Kortet är AU/Remote !!
Förmodligen för att du kör med Geo34 med PPUA+Serial.
Då strular det inte när det laddar upp fakekoder!![]()
Jag och kompisen har identiska kort. Vi bor på samma ort. Hans AU-kort fungerade hela tiden, men jag hade massor av strul. Jag sköt upp ett kort utan AU, och det funkade OK. Idag provar jag igen med det gamla AU-kortet - och se - inga problem längre! Alla kanaler inkl. PPV funkar igen.
Hoppas det fortsätter så ... :twisted:
Jag körde med Geo34 och PPUA+Serial och mitt guldkort fungerade inte. Testade Geo32+ och PPUA + Serial och det fungerar utan problem nu. Vet inte hur länge det kommer att funka.Ursprungligen postat av mackee
vissa serier av kort fick inga fakekoder. beror inte på serial + ppua. hade 2 olika kort av olika providers. 1 funkade men inte det andra. ppua + serial på bägge
Jag har kört ett antal månader med Guldkort och kör Geo34 med PPUA + Serial med morphex!!! Har inga problem!
hakan_Västerås