Resultat 1 till 10 av 27

Ämne: Varning!!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Verkar vara ett lite "virrigt"klientel på det forumet måste jag säga.I alla fall när det gäller el.Finns de som tror man kan köra 10a säkringar på ugnar som drar runt 4000watt he he, ja jag tackar jag sådana personer träffar jag på ibland i mitt yrke.Hade en man som kopplade sin tvättmaskin efter att vi levererat den häromdagen.PUFF RÖÖÖK!! sedan hade han mage att ringa o säga att den inte fungerade.(Skomakare håll dig vid din läst)men det fattar inte en del.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av benhur Visa inlägg
    Verkar vara ett lite "virrigt"klientel på det forumet måste jag säga.I alla fall när det gäller el.Finns de som tror man kan köra 10a säkringar på ugnar som drar runt 4000watt he he, ja jag tackar jag sådana personer träffar jag på ibland i mitt yrke.Hade en man som kopplade sin tvättmaskin efter att vi levererat den häromdagen.PUFF RÖÖÖK!! sedan hade han mage att ringa o säga att den inte fungerade.(Skomakare håll dig vid din läst)men det fattar inte en del.
    Jag vet inte med dig, men de flesta normala människor kör inte sin spis på fullt hela tiden och alltså drar den då inte 4 kw! 10 A kan mycke väl fungerar, även om 16 A är den normala avsäkringen.

Liknande ämnen

  1. Varning!!
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-13, 17:17
  2. Varning
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 16:57
  3. varning för VDG
    Av öcsi i forum Canal Digital
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2004-08-29, 10:11
  4. varning!!!!
    Av Bozze i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-18, 13:11
  5. VARNING!
    Av [zombie] i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-01, 20:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss