Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: SmartWi är olaglig!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Att jaga SmartWi kan ju inte vara speciellt lönsamt. Det är ju bara i det egna hushållet man använder det till för att se på fler apparater. Stoppar man SmartWi så tittar man bara på en burk och struntar i att skaffa extrakort.

De förluster som blir är ju då man kör traditionell CS via nätverk och 6-10 personer delar på ett abonnemang och det är där man skall sätta in resurserna om man vill få fler kunder. Fast det kräver en hel del resurser till detta, så jag undrar om det är värt besväret.

Lägg hellre pengarna på att bygga upp engemensam europeisk bottenplatta och låt aktörer få agera fritt i Europa i stället. Är jag svensk skall jag kunna köpa ett svenskt paket från en svensk leverantör oavsett var jag befinner mig i Europa och den enda begränsningen är parabolens storlek eller hur långt från gränsen man bor för att kunna se marksänt.

Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    9 gånger
    har dom fått igenom det där kommer dom säkert försöka få igenom fler dommar ?

den där produkten var nog så pass enkel att bruka så den sågs som ett litet hot. men en vacker dag kanske dom tar upp kampen mot dreamboxar osv. dock levereras iofs inte dom färdiga för att dela kort.
    är väll lite som att chip till konsoller inte får säljas med firmware i som kan kringå kopierings skydd, men om dom säljs med ofarlig firmware är det ok.
    hade smart wii levererats med en programvara som inte kunde göra något, utan att man fått flasha om den innan man brukade den hade det ev gått bättre i dommen

får se vad dom säger om diablo wifi sen då, eftersom man bara stoppar i dom i en ca plats i tvn sen kan man via tv dosan söka trådlöst nät och sedan är modulen uppkopplad mot en cs server

Liknande ämnen

1. CD HD +smartwi
    Av elvings i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-02, 19:56
  2. nya hd box+smartwi
    Av greven i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 15:05
  3. SmartWI
    Av khasim i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 11:00
  4. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-09, 12:02
  5. Dreambox olaglig????
    Av mattiss i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 19:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss