Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ny på det här

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Ok har fått det att funka med mgcamd nu Så nu sitter jag och funderar hur jag ska lägga upp det hemma.

Fick med en Inspelnigsbar samsung box för 300kr när jag teknade avtal det vore ju kul att kunna använda den på något sätt med, sen så har jag en Sony w4500 och den har CI plats. Skulle det gå köra typ diablo wifi i tv och future cardsplitter med till Samsungen eller hur rekomenderar ni att köra? Eller kanske alex klient i samsungen?
    Vilken cardsplitter är bättre smart wi eller future?

Nu har jag kommit lite längre var och köpte mig en phoenix läsare som han sa hette smartmouse ingen dokumentation följde dock med.

Har fått det att funka med en gammal dator där jag kör ubunto(dock inte tack vare mig utan på grund av en kompis som kan mycket om linux) Kanske jag borde kört ubunto server istället? Har lite stabilitetsproblem den vill gärna stanna av ibland. Skulle haft det så att det startar vid bot går det?

Sen så köpte jag en smart wi idag som jag tänkte använda med. Kommer det att funka med phoenix läsaren?

Rymm

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss