Ok, kanske enklare än att installera om burken då :thumbup:
www.eventghost.org
Ok, kanske enklare än att installera om burken då :thumbup:
www.eventghost.org
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.