Jag köpte mitt strömadapterkort på cardsplitter.se (inte cardsplitter.com) för 395 kr, det levererades utan problem, dock fungerade det inte med min cardsplitter... svårt att felsöka dock eftersom jag har comhem och splittern är parad för boxer från början... så jag vet inte om det är fel på mig, fel på splittern, fel på klientkorten eller fel på strömmadaptern, det är som svårt att veta om man gör nåt rätt då man bara har en röd och en grön diod som blinkar och lyser i olika sekvenser beroende på vad man pysslar med. Kortfel eller felaktigt kort är det som kommer upp hos mig iaf. Har testat med en Samsung dcb-b270z samt med en CA modul från dilog och en CA modul från ASTON till ett tvkort till datorn, samma meddelande på alla försök. Har gett upp det där, ska jag kortdela ska jag göra det med en SmartWi tror jag. Har fått för mig att det fungerar bättre. Grejjorna från cardsplitter.se andas lite hemmapul, så strömmatarkortet var ganska "sönderlött", flussmedelsprätt på kortet och väldigt heta lödningar, nästan så lödpunkterna farit, så jag vet inte. Det kan ju vara så att strömmatarkortet inte funkar, finns inga indikeringar på det kortet heller så man vet som inte.