Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: 600 pvr

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Question 600 pvr

Min 600 pvr "fryser" bilden ibland,jag har en bra internet lina(fiber) och bra mottagning..... Vad kan vara problemet?
    Vad ska man ha för DiseqC?

Spidde
    Gäst
    Min bil lägger av ibland med. Vad har den för färg?

Lite mer än så lär du nog förklara hur du kör. Internet linan har ju inget med saken att göra då du kör på lanet

Jag kör med Jade3,CS och evocamd 2.14.Jag är lite okunnig så jag vet inte om den info´n räcker!

Färsking
    Reg.datum
    Dec 2007
    Tackad
    1 gånger

Smile

Det kan vara vad som helst.Inte lätt med så lite info.Kör du 600an som server? Om du kör mot egen server,har du Lan eller Wan adress i cfg filen? Kör du nätverkskablen direkt till router eller via "homeplug". Vet att homeplug fungerar dåligt på många dreamboxar.Du får återkomma med mer info om du ska hjälp.Flasha om boxen om du inte får rätt på det. Det brukar oftast få den på rätt spår igen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss