Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: MOSCat ber ber om installations koden.

MOSCat ber ber om installations koden.

:-( Har ett litet problem. Jag har hela tiden alternerat mina tre kort (MOSC, GK och Funcard) i min Sagem box.
    Nu Kodade ju CH om PPV så jag la in nya koder till respektive kort och allt verkar ok. Men nu så kan jag inte komma åt mitt MOSCade kort för Segem boxen ber mig slå in koden för kortet, lika dant blir det i LETITBE som säger att jag har fel kod. Jag har aldrig lagt in någon skydds kod för kortet. Vad kan ha hänt? Snälla hjälp mig!! :-(

du kan ju prova med 0044 som kod..
    om inte det funkar så vet inte jag iaf..

Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

Detta funger ju bara med boxens kod men det är kortets kod som har ändrats och jag lovar och svär att jag aldrig har rört den koden.

Mitt MOSC har också blivit så där. Koden är den senaste "hemliga kortkod" du skrivit in.

Har ingen aning om varför det blir kan bli så, alla verkar ju inte ha samma problem iaf Det blir lite drygt att alltid hålla reda på vad man knappade in sist..

Tack för hjälpen det löste problemet. Tur att jag sparat anteckningar om vad jag gjort med kortet.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Samma problem som dig

Jag har samma problem jag med.
    Men jag har ingen aning om vilken kod jag slog in senast :? .. jag satt o lekte med menyn och knappade in en kod bara för att se vad som hände ( dum i huvet som man är :? ) finns det någon som vet hur man kan kringå detta problemet..

Jag tror att det var en prefix kod jag slog in den inom parantes.

Så är det någon som har några gamla sådana kvar så vore jag tacksam (det var för ca 2-3 veckor sedan)

Jag fundrar på att be Com-Hem skicka ett nytt kort till mig, då kan väl i alla fall inte samma problem kvarstå....eller ??

Liknande ämnen

1. installations cod glömt..
    Av woody68 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-27, 18:17
  2. Installations kod??
    Av Nallemannen i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 22:19
  3. [LÖST] installations kod
    Av teamozzy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-17, 18:23
  4. Installations kod!!!
    Av Mastergrunge i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-03-11, 19:52
  5. installations kod
    Av hulken9 i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-03-08, 19:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss