Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Conax på hyrbox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Conax på hyrbox

Jag tänkte göra något så ovanligt som att berätta hur jag gick till väga för att få igång M11 på min hyrbox. Min box är en Pioneer.
    Utrustning: Multipro från Keycard, M11 kort. Jag kunde inte bränna med min laptop, jag fick error 2 hela tiden, gissar att det har något med spänningen att göra. Sprang in till grannen och riggade upp mig på hans stationära och vips! fungerade felfritt. Måste dock ändra atr i m2 edit till 3b 24 00 30 42 30 30. Funkar kanon! Vad beträffar menyérna som dyker upp på kiosk kanalerna så måste jag dra ut kortet och sen föra in det igen så försvinner dessa, dock måste man göra denna operation varje gång man byter kiosk kanal. Känner dock att detta inte är något större problem då man inte zappar speciellt mycket mellan dessa filmer utan stannar på den film man vill se och utför den lätta operationen.

Lycka till! 8)

Man fär tacka. Hade problemet med kiosk menyerna men ditt tips fungerade utmärkt. Har en Nokia 9321S.

Har märkt en sak till....

Måste tillägga.......man måste ha originalkortet i mottagaren när man startar om den annars funkar det inte, vet ej om det finns något knep för att kringgå detta?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    1 gånger
    Prova att slå en kanal som inte finns ex 999
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

Liknande ämnen

1. Hyrbox
    Av kpla i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 09:51
  2. [LÖST] hyrbox
    Av fleischer i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-25, 19:34
  3. hyrbox+BC
    Av bulten139 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-24, 09:15
  4. Hyrbox
    Av pajan i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 15:32
  5. CD Hyrbox
    Av Salami i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-27, 17:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss