Nej jag är inte anställd eller nånting annat att göra med DMM...
Man kan ju vända på det och fråga om ni själv är en säljare av kloner eftersom ni försvarar dom så hårt?
Sen en orginal dm500 kostar ingenting eftersom den inte finns längre sen över 2 år tillbaka...
Den har ersatts med DM500+ som är en helt annan modell (dm600 utan plats för hdd och plug n play tuners)
Och jag har inte kommit med några lögner även om du vill få det till det bara för att du och andra här har en annan uppfattning...
Snarare du som kommer med lögner om att klonerna är så problemfria och bättre när det är ren bullshit...
Men visst på vissa ställen kanske dom funkar bättre än andra och det är det man inte vet heller då man köper kloner...
Sen finns det faktiskt massor med folk som trott att dom köpt orginal dm500 när dom fått en klon...
Några av mina kompisar är en del av dom och dom flesta av dom har det varit problem med...
Precis som du har dom skyllt på DMM att dom sålt skitprodukter men sen ha det visat sig att det är en klon dom betalat fullt pris för...
Sen kollar man på kloner på andra produkter dom har så ligger ju även dom 4-5 ggr lägre pris på det mesta så det innebär ju att i princip alla tillverkare tar överpriser enligt dig...