Så, kontentan är att det är ok med gemini på dmbox. =)
Så, kontentan är att det är ok med gemini på dmbox. =)
I följande tråd pratas det om en scart-till-komponent-kabel.
http://www.comhit.net/showthread.php?t=25814
Någon som testat eller vet om en sådan kabel fungerar på boxen köpt hos dealextream? Dvs har boxen komponent ut via scartkontakten?
Blir galen på hur sega DX är på att skicka. Beställde 15/10, alltså fyra veckor sen, fortfarande inte skickad!
Beställde 500an som dealextreme säljer den19/10. efter 2veckor så mailade jag och frågade, då var den slutsåld. dom skickade då tillbaka pengarna.
Har inte hittat nån annan än med samma pris som dom, inkl frakt.
@ brandt
Fick du någon uppfattning om de skulle få in boxen igen eller var det du som inte ville vänta längre. Jag har lagt beställning 5/11 men den står som "waiting for supplier". Undrar om det är lönt att vänta eller om det är kört.
DealExtreme har varit ovanligt sega i höst, inte bara på DM500 utan på alla varor tycker jag. Om man tröttnar på att vänta är det ganska enkelt att gå in och cancellera ordern och få pengarna tillbaka. Jag gjorde det på en beställning jag lagt. Trodde jag skulle få vänta länge på pengarna, men de kom in på kontot efter 2-3 dagar.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
la en beställning på mydalle istället, en dm800 och en dm500. Passade även på o köpa en klockmobil.. få se va de e för skräp..![]()
Det konstiga är att på dealextreme så står det inte "out of stock", som det borde göra. Dom kanske räknar med att få in den snart igen. I mail stod det bara så här, ,
Apologies that your item sku29102 hasn't been shipped to you because it has been sold out. would you please make a change with other items or cancel the item and refund to you? please advise.
Best regards,
Suki
Ni kanske ska va glada att ni inte fått boxarna..?? Jag har ett j-a ljud från min (någon störning, tunern eller dåligt jordat), den viner som bara den. Sök på youtube så hittar ni filmer om problemet och även en lösning (inte enkel, massa omlödning krävs) om ni googlar. Jag ska testa och köra den optiskt till stärkaren och se om det hjälper....?
Mitt tips är att köp någon annastans.
Vu+ Duo2 - OpenBlackHole 0.1.0
CloudboxIbox II plus
Openelec - WetekPlay
Skybox F5s
DM600pvr - Barry Allen (6 images)
Oscam & CCcam 2.2.1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -
5.0/0.8/4.8/7.0/13.0/16.0/19.2/23.5/28.2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Samsung UE65-JU7505 & LG-50 PS8000 & LG-42 PC1RR