Citat Ursprungligen postat av Orka Visa inlägg
Stämmer. Det hänger på mjukvaran.
Korten plockar bara ner dataströmmen.

De nya kanalerna funkar fint i MythTV.

Idag tycks kanalerna vara kodade?
Hur gick det med guiden "MythTV och Boxer"?

Kanalerna skall det enl. Boxer vara frivisning på, kan det vara så att Myth feltolkar detta?

Någon med en "riktig" MPG4-mottagare som kan bekräfta detta?
Danmark kör väl med denna standard, borde finnas danskar som kör MP, eller Myth.