Ursprungligen postat av enkvist Jaha, det fattade jag ju inte själv. Någon annan som har en bättre idé? (Trodde detta var ett seriöst forum:errf det är seriöst, men du har missat en viktig regel verkar det som. §10. Enbart diskussioner om Cardsharing inom hushållet är tillåtet. Så din setup känns onödig med uppgift om modem och internetleverantör
Multitasking means screwing up several things at once.
Visa taggmoln
Forumets regler