Citat Ursprungligen postat av enkvist Visa inlägg
Jaha, det fattade jag ju inte själv. Någon annan som har en bättre idé?
(Trodde detta var ett seriöst forum:errf
det är seriöst, men du har missat en viktig regel verkar det som.

§10. Enbart diskussioner om Cardsharing inom hushållet är tillåtet.

Så din setup känns onödig med uppgift om modem och internetleverantör