Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Vad gör jag för fel? DM500c + PLI + Mgcamd + NewCS

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Johan1965 Visa inlägg
    Och kortet är isatt med chipet neråt ?

    /Johan
    japp. chipet neråt.

  2. #12
    Då har man slavat klart på jobbet.. *puh* Provat med de senaste men det vill sig inte.. ser inget fel i newcs när jag startar den manuellt.. men i mdcamd så får jag krypterings fel på via och con.. ser inget annat spännande.. Vist sitter kortet neråt som vanligt.
    Provat med smartwii oxå som jag kört innan mot DM och mot CXHD-5000c.. Humaxen funkar fint och samma resultat i DM som jag skrev om innan med orginalkort i box.
    Har ej HDkanalerna mer än svt, history och c+ men känns som kortparning.. Får slå en pling till "kuse" för mina problem börja ju troligen 1e januari och funderar om de har omprovisonerat något i deras system :S Återkommer med mer info.. Men tydligen måste man vara social med gf:en ;-)

  3. #13
    Ringde kundtjänst som "omprovisionera till AcID" men det hjälpte inte mina felmeddelanden. Så flasha om boxen igen och installera senaste mgcamd och newcs och vips fungerade allt utan någon konf. Så nu återstår de och fixa så min klonbox som ska stå i sovrummet funkar men de får vi nog inte ta i det här forumet!? Men någon som kan se vad jag gjort för fel i min konf?

  4. #14
    razorx
    Gäst
    Klart du kan diskutera kloner här. Detta är inte den där sopiga mörka dreambox sidan

  5. #15
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Detta är inte den där sopiga mörka dreambox sidan
    Touche :thumbup:
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

Liknande ämnen

  1. [LÖST] newcs och mgcamd
    Av mjewp i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 20:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss