Resultat 1 till 10 av 34

Ämne: Dreambox är bara för nördar...

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    razorx
    Gäst
    800 har bara en tuner precis som dm600. dm8000 har plats för 4x tuners och CI. CI = plats man kan trycka in en CA modul som kodar av ditt programkort.

Men vill du sitta en stund å leka så rekomenderar jag en DM800 med intern 2.5" SATA HDD.

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Tackad
    1 gånger

CI?

Vänta CA-modul, det är en kortläsare va? Har inte alla dreamboxar för kabelgluttande CA-modul?

Begriper inte riktigt varför en box med plats för att trycka in en kortläsare skulle vara mindre krånglig än en utan. Dreamboxen måste väl flashas manuellt med rätt image-, emulator- och CAM-fil för att funka med Com Hem? Alltså oavsett om den CI (vad nu det är)?

(Gud vad mycket förkortningar jag plitat ner som jag inte begriper hälften av)

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 12:31
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 20:03
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 20:45
  4. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 20:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss