Arion 2000CICR, Opticum-9500HD, Hauppage HVR-4000 DVB-S/S2/T, Terratec-1200C, Terratec DVB-C/T/A USB HD stick, Pinnacle 320e DVB-T stick, Samsung-STB Comhem
Du har helt rätt!
Jag menade inte att den var nödvändig för webif/monitor, utan används av dom. Man ska igentligen inte ha den i servern, den tabellen laddas in i minnet och tar plats, man kan lika gärna ha den på den PC man kör monitor ifrån (om man vill ha kanalerna i klartext iställe för bara nummer).
/C