Det var en WD2500bevs 250GB som inte alls lirade i LT6, lyckades googla fram att det är fler som haft problem med dessa...
Det jävliga i det hela är just att det är en orginallåda, men att manualjäveln inte stämmer överens med verkligheten, då du lägger in en ny HDD så dyker den inte upp i meny/installation/system som det står i manualen....
Utan du hittar den om du går via BP vilket inte framgick av manualen, så jag laddade ner LT6 och PLI och testade dem där och då dök de upp på rätt ställe men jag hade jävliga problem med att HDD hängde sig i HD inspelning och då antog jag att det var fel på disken så jag köpte en ny idag.
Den gick något bättre men ändå inte bra, jag flashade då in senaste Gemini och hittade vart man initierar disken i BP ( INTE på det ställe som står i manualen!!!) och då funkar det ju som en dröm!
Vad lär vi oss av detta? Köp en boxjävel för 4500 orginal men förvänta dig inte att manualen stämmer, fy fan säger jag!!
ALDRIG mer en orginalbox, nästa blir en klon!
Kostade mig 500 spänn extra dessutom då jag hann köppa en ny HDD som troligen var onödigt...
:twisted::angry: