jag testade detta med en extra clon fjärr jag hade liggande, men ack.... den blev stendöd efteråt.
jag gjorde som beskrivningen visade, men nu vill den inte alls komma till liv, inga lampor eller något lyser efter åt.
skit också!!:'(
jag testade detta med en extra clon fjärr jag hade liggande, men ack.... den blev stendöd efteråt.
jag gjorde som beskrivningen visade, men nu vill den inte alls komma till liv, inga lampor eller något lyser efter åt.
skit också!!:'(
jag lödade om den igen och nu fungerar den igen,det blev en liten förbättring i fjärren faktiskt,tack för er hjälp
jag lade märke till att efter att batterierna suttit i fjärren i några minuter så blev dom varma, det verkar som det blivit kortis eller något?
detta var alså innan jag lödade tillbaka motstånden, jag får testa att löda om det igen,
funkar bra! :thumbup:
Hmmm.
Finns ju en anledning till strömbegränsning-motstånden.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Kontrollera så du inte smält höljet på banan framme vid dioden så den också fått kontakt vid byglingen
hade tänkt att göra samma mod på min ena fjärr för o se om den blev bättre.. men min såg inte ens i närheten ut på samma sätt..![]()
Det man inte vet, har man ingen aning om!