Jag har tagit ur kortet ur servern och satt det i CAM modulen i tvn. Får inte in trean men jag låter den stå på 6an nu och hoppas på att trean och femman etc ska kika igång.
Efter 45 min i telefon med boxer så har jag nu fått igång de resterande kanalerna..
Life is SWEET
du kan ju alltid starta newcs inne ifrån samma script som du startar sasc-ng med och köra med en "sleep 20" efter newcs som du sätter före sascng i scriptet
jag tippar att du matar med för lite ström, så ut och shoppa en usb-hub med extra strömmatning
exakt en sådan behöver du.
Multitasking means screwing up several things at once.
Moment of truth nu då antar jag.. allt e inkopplat håller på o rebootar