Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Har tyvärr ingen mer info än så, däremot någon som äger en ComHem HD box och känner sig redo att meka med Eepromen kan ju göra ett försök!
Hittade mera info, http://www.minhembio.com/forum/index...&#entry1665795
Det går alltså att läsa ur eepromen med en serielkabel, sen om det fungerar återstår att se. Jag har sett bevis på att de pairade kanalerna fungerar iaf och personen som har fått det att fungera säger att han endast har läst ur eepromen och angett serielnumret på boxen som boxid..
Tack atomized,då har man fått lite mer kött på benen i denna djungel av boxar,kalar,paraboler etc.etc....mycket användbart som jag kommer att spara och använda mej av i framtiden.
I priskategorin: Gnidna Operatöre (GO)
så har jag förstått att Comhem tar första platsen lätt.
Det enda rätta och lagliga att göra som konsument,och det gäller allt från din lokala
ICA-handlare (byta datum på köttfärs och skylla på köttdiskens chef och klara sej!) till mega-globala företag typ Mc Donalds (hej,vi kapar regnskog och anställer studeranden så blir vi rika) är BOJKOTT!
Bojkott av franska viner världen över tvingade grodätarna att sluta med kärnvapenprov under jord... så en liten gniden operatör som Comhem skall väl gå att örfila upp.
KOM ihåg: Varje krona till Comhem är ett nederlag.