Varför skulle det INTE funka?
Det som kan strula är om den är ComHem godkänd då det det vara problem i andra kabelnät men det brukar gå ändå.
Varför skulle det INTE funka?
Det som kan strula är om den är ComHem godkänd då det det vara problem i andra kabelnät men det brukar gå ändå.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hejsan jag har försökt att få igång min sony med CAnaldigitals digitaltv..
dock hade min sony Comhem brandad men går inte.
har även försökt på en andersson och en philips går fan inte!
om du lyckas skriv gärna en rad..
Jag har försökr allt.. varit i kontakt med support för både canaldigital och sony..
båda skyller på Comhem.. att det är för dem dvb-c i sverigen är gjord för med freqvenser och dyligt..
har fått korrekta transponders modulation osv av canaldigtial.. hittar alla kansler vid manuell sökning med min digitaltvbox men inte med samma inställningar i tvn..
Om man väljer tex finland som installations så hittar jag kanske 3 av CD-s kanaler men aldrig hittat mera än 5 då har jag ändå försöka på typ alla språk!
men som sagt lycka till!!
Det finns en problemkälla till och det är ca-modulen.
Det är tyvärr inget som är plug & play.
Sök information på nätet om vad som fungerar med just din tv modell, hittar man bara rätt modul så brukar det funka eller kontakta tillverkaren och hör om dom kan rekommendera någon speciell modul.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Korrekt
Trodde att du pratade om kanaler som gick att koda av.
Vill man bara testa att TVn hittar kanalerna så är det bara att söka och se vad som hittas innan modul inköps och abonnemang tecknas