och än så länge skiner solen.....

tror INTE CD med sin prissättningsstrategi kommer börja ta extra betalt för HD-kanalerna. Det är en av deras sales-argument att de har största utbudet av HD.
men..det är som med allt annat, man får vara glad så länge solen skiner, en dag slocknar den också.