Citat Ursprungligen postat av kalleanka Visa inlägg
Jag har inte fått något nyhetsbrev så jag vet inte vad ni pratar om men verkar ju som flera fått de. Jag kanske inte hann få något innan roboten blev stoppad ^^

Tur att de upptäcktes så snabbt tycker jag så att de han stoppa de. Tänk om ingen hade märkt o den där roboten hade fått flipp o skickat flera kopior till alla. då hade de inte varit roligt :P

Tror inte trinax gör om misstaget en gång till, snacka om att klanta sig =)

Äsh de e bara o trycka delete o se glad ut, tur ni inte delade server med en "enlarge my penis" firma
Lite märkligt att "kalleanka" inte känner till något om saken eftersom han är intimt inblandad med firman Trinax AB...

Det är ju liksom inte första gången han använt tveksamma metoder för att sprida reklam för sin firma i detta forum.

För mig var det en nyhet att Comhit delade serverhost med Trinax, förstår att forumet behöver en serverhost, men detta valet känns inte bra.

Edit:
Alla som undrar vem "kalleanka" är kan ju läsa detta inlägget:
http://www.comhit.net/showpost.php?p...5&postcount=93

Tryck sedan på länken han rekommenderar och se var ni hamnar...

Edit2:
"kalleanka" har fegt nog raderat sitt inlägg jag länkade till istället för att klargöra vilken ställning han egentligen har i det här.
Jag ska inte gå så långt att jag avslöjar personer eller namn här, kan bara konstatera att det finns vissa personer och firmor jag absolut inte skulle lita på...

Folk som ljuger och sprider dimridåer och försöker skriva om historien så att det skall passa deras syften är jag allergisk emot...