Det är inte olika konton. Han bytte signatur från Yllas till kalleanka.
Det är inte olika konton. Han bytte signatur från Yllas till kalleanka.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Aha, visste inte ens att man kunde byta nick på detta forum.
Lägger man ihop all denna information och den stämmer så behöver man nog inte fundera huruvida detta mailutskick var ett misstag eller inte.
Kan väl säga som så att jag inte riktigt känner mig så anonym längre, om nu kalleanka AKA Yllas är den som är ansvarig på hosten så känns det jävligt tvivelaktigt om jag skall vara kvar här ÖHT.
Om han kan nyttja sina hotellkunders medlemslistor till att posta reklam så vad är då nästa steg?:twisted::'(
Det kan man som vanlig användare inte göra. Admin och de som har rättigheter att ändra i databasen kan. Att den som står för serverhost tar sig friheten att byter namn borde vi egentligen bara vara tacksamma för. Snacka om att fastna med fingrarna i kakburken.
Vad gäller oro för att innehavaren av servern ska ta sig diverse friheter är i allra hösta grad befogad. ...men jag kan bara i min vildaste fantasi komma fram till att vår rättsapparat är det största problemet för den som tar detta ett steg längre (vad det nu skulle vara) för knappt 32 000 användare.
Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej
Jag lägger gärna nån lapp för att komma till en bättre host.