Prova att välja scart som utsignal istf dvi i wizard:en. Vet att det finns något av alternativen som ger bra utsignal för både dvi och scart rgb, men det var ett tag sedan jag provade själv.
Prova att välja scart som utsignal istf dvi i wizard:en. Vet att det finns något av alternativen som ger bra utsignal för både dvi och scart rgb, men det var ett tag sedan jag provade själv.
VU+ Solo 4K, VTi
DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
DM600PVR-S, Gemini 4.60
DM500T, Gemini 4.60
DM500C, Gemini 4.50
Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
Viasat
Comhem
Att välja en annan utgång i Wizarden är väl samma sak som att göra det senare i A/V inställningarna eller???
Anyway så skaffade jag en DVI - komponent att ansluta i DB'n men det blev ingen bild ,har nu beställt en scart -komponent kabel.
Same, same.
Hoppas du hittade en med ljudutgångar (inte de vanligaste), alternativt tar ut ljudet digitalt från boxen. Man kan använda en scart-splitter och koppla in en scart-komponent-sladd (utan ljud) och en scart-rca för ljudet, men det brukar märkas lite att man belastar utgången mer då.Anyway så skaffade jag en DVI - komponent att ansluta i DB'n men det blev ingen bild ,har nu beställt en scart -komponent kabel.
VU+ Solo 4K, VTi
DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
DM600PVR-S, Gemini 4.60
DM500T, Gemini 4.60
DM500C, Gemini 4.50
Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
Viasat
Comhem