det finns inget dåligt med att jba. ja om du uppdaterar / återställer din tel försvinner jb inget garantibrott osv...
det finns inget dåligt med att jba. ja om du uppdaterar / återställer din tel försvinner jb inget garantibrott osv...
varför skall man helst byta lösenord?
Fixade med SSh trodde jag..
fick detta som meddelande i umbrella..
8/17/2010 14:01:50.752 SHSH SUCCESSFULLY saved! [Click Here to Open] 08/17/2010 14:01:50.783 You have saved your SHSH locally and the request was.......
men i cydia ser jag ändå inte SSH is installed.. som Forhike visar på bilden.... fel eller har det blivit installerat ändå?
alla iphones har samma pwd från början. Det skrevs "virus" som spridde sig själva till jailbreakade iphones över wifi.
shshn du sparar med umbrella har du pådatorn din. När du jbat, öppnar dy cydia och väljer då att spara dina shsh filer på cydias servrar så löser det alla dina problem med ev. framtida bakåt restores.
jailbreaka, spara shsh i cydia. Det är värt att jba bara för det endamålet.
Det står inte pending eller liknande med svart text? När spirit släpptes till ipad o iphone 3.13 så gick servern ned. Den har nog ordentligt med arbete så det kan säkert ta ett par dagar.
Shsh är telefonens ime nr typ som måste signeras av apple för att lägga in firmware. Läs länken jag postade tidigare (saurik).
Ssh har inget med shsh att göra alls. Ssh (secure shell) är ett säkert protokoll för att ansluta till datorer över nätet.
Man kan backuppa shsh med t.ex tiny umbrella utan att ha jailbreakat telefon. Uppmanar alla att göra det "ifallatt" även om ni inte jailbreakat ett tänker göra det just nu.
VU+