
Ursprungligen postat av
V10
Okej, skall testa att snurra lite på lnb:na, har dom nu monterade så att lnb:na är i mitten i hållaren. spelar det nån roll eftersom vinkeln ändras ju om man skjuter dom lite fram eller bak i hållaren? Om jag lyckas få bild skall man ha samma IP adress i den andra dreamboxen å eller skall man ha en annan?