Man är för klåfingrig för att låta bli... Imagen ser grym ut.. nu är det bara att få till CS biten..
Är det någon som kör mgcamd 1.35 alt 1.33 (på någon, denna el annan image)? Fungerar de bra med allt.. dvs textning och keys? Jag har läst lite olika info ang den camen.
Har efter läsningen testat att byta ut själva bin filen mgcamd135 mot mgcamd133 och sedan mot mgcamd131 utan att få någon framgång..
Någon borde väl fått denna image att fungera på 9000hd mot newcs alt newcamd?
/Crutonic
Har fått E2 extreme releasen att fungerar och connecta både mot newcs och newcamd server. Däremot verkar mgcamd 1.35 ej fungerar särskilt bra. Bilden fryser med jämna mellanrum..
Kör någon med mgcamd 1.35 och får den att fungera mot vxxsat och caxal digital? På någon release..
Kör någon med mgcamd 1.33 och får den att fungera på vxxsat och caxal digital? På någon release..
/Crutonic
vet inte riktigt vilken image du refererar till inlägget igår 20:23 men om det är PGI 0.8 så prova att installera PGI - addon (då installeras mgcamd och oscam) jag har provat både mgcamd och oscam men jag fastnade för oscam och har kört den utan problem i ca 1 månad, kör mot en newcs server på det lokala nätet, jag kör visserligen inte samma box som du utan jag har en 3000HD, vill du ha länk till PGI - Addon så hojta till.
Både textning och keys funkar utmärkt med mgcamd på denna image, har inte provat att köra oscam mot keys fil men oscam funkar utmärkt med newcs
mgcamd 1.33 eller 1.35 fungerar ej mot newcs server. Därför kör jag mot newcamd istället. Jag gjorde så här för att få allt att fungera:
Installerade sifteam e2 extreme
Installerade mgcamd 1.33 (1.35 fungerar inte tillfredsställande)
Kör denna mot newcamd server.
Om någon lyckas få release att fungera mot newcs server så meddela gärna det här.
/Crutonic