Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: dm500s klon

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Tackad
    1 gånger
    det funkar så fint! stort tack!

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Tackad
    1 gånger
    pli är en image jag verkligen gillar, men jag har ett problem. jag hittar inte thor?! jag har ingen signal på någon box i huset, inte på gemini, Pli eller black hole, jag har som sagt bara signal på sirius (enligt satfinder). men jag vet att signalen är utmärkt för jag kan kolla på alla kanaler från thor på de andra boxarna. men det verkar som att pli "skiter" i att söka om inte satfinder bekräftar signal.

söker jag på en annan box så finner jag kanaler direkt. vad ska jag göra? ni som har en dm500 klon, hur har ni fått in thor? har nämligen sätt att fler folk har haft samma problem med just thor.

ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Det brukar finnas två Thor på 0,8W. Du skall välja Ku-band inte den som heter något med C-band.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Tackad
    1 gånger
    tack atomized.. de gick när man gjorde en multi scan

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss