Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Burkit ljud DM 600

Burkit ljud DM 600

Ljudit i min DM600 blir burkit med ojämna mellan rum. Det räcker att starta om den så låter det bra igen. Detta började i veckan. Har PLi image. Någon som har en ide om vad det kan vara

Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Tackad
    20 gånger
    Testa slå av fast switching eller vad det heter. Finns i settings som du kommer åt med fjärren

Fast switching? Vad är det. Har det något när man byter kanal? Detta händer när man tittar på en kanal.

Har samma problem. Någon som har en lösning?

Medlem Gocke1s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Tackad
    1 gånger
    Jag skulle prova en guldpletterad scartkabel i första hand.

Har börjat ringa in problemet. Tror det beror på statisk elektresitet. När frugan har varit ute o rökt tar hon av sig sin fleechjacka. Hänger den på dörren till torkskåpet. Det slår då blixtar ifrån jackan. Då blev ljudet burkit. Nu hänger hon jackan på ett annat ställe och då funkar det. Boxen står precis bakom väggen till tvättstugan. Låter långsökt men jag tror det är det. I morse hängde hon upp jackan på dörren av misstag och direkt blev ljudet burkit. Lite konstigt är det i alla fall.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss