Resultat 1 till 10 av 103

Ämne: Via + dreambox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av notto Visa inlägg
    jag har sökt och försökt i 6 veckor, sent fram på morgonen så frugan är jätte arg på mig, så nu frågar jag Om det finns någon snäll själ där ute som skulle vilja skicka filerna till mig, SNÄLLA.
    Mvh: Notto
    Om du läser igenom denna tråden hittar du massvis med confar som fungerar. Saken är den att ingen conf är den andra lik. Allt beror på system/läsare/kort/användar/områden m.m. Så man får snällt och vänligt skriva sin egen. Men om du som jag sa kollar igenom denna tråden hittar du massvis med exempel som fungerar.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

hej igen
    jo jag vet att informationen ligger framför minaögon här innepå forumet men tyvärr hitar jag ingen som kör med den interna läsaren + att jag är extremt grön på området, men jag försöker och har iallafall fått igång Canal Digital men just viasat känner man att man underpresterar, så det var därför jag ligger på mina knän och ber om hjälp,
    och hoppas fortfarande på någon snäll medmänniska.
    Mvh:Notto

Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tackad
    3 gånger
    Den första posten i den här tråden med koder, på sid 3, använder sig av Via i intern läsare. Sen det här med två kort, ja det är en annan femma, det jobbar jag själv med nu, men som vår mario-guru sa, det är nog lättare att du postar dina filer så de bättre vetande får kolla och hjälpa dig. På så sätt får andra också hjälp kanske (två flugor i en smäll)

kan du inte köra med den vanliga FAST med oscam??? MgCamd1.35a/NewCS1.67/OSCam0.99.4
    för dom funkar ju ihop??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss