kozmo.. ja det är precis som du säger, det sitter som en liten "bubbla" längst ut på kortet. vet man då vilken fil jag ska köra eller måste jag plocka isär saker mer? något jag helst vill slippa :/
jag kan skymta en 01 i slutet.. om de nu kan vara till någon nytta.
Senast redigerad av arsenal den 2011-02-12 klockan 17:16.