Citat Ursprungligen postat av mirrrem Visa inlägg
När man packar upp Mgcamd så får man ju 3 st mappar : usr , keys och LTCAM. Bäst att jag börjar om för jag har blandat ihop allt och överfört flera gånger och vet inte längre vad ligger var. Vilka utav de 3 ska jag lägga var exakt så att det blir rätt?
Kan tillägga att jag har nedgraderat mig till Gemini 4,5 och tycker att funkar bättre på min DM800.
Hur menar du funkar bättre om du inte fått igång någon softcam?

Detta skrev jag i den tråd jag hänvisat dig till tidigare. Om du läst den ordentligt hade du haft en fungerande softcam vid det här laget.
Citat Ursprungligen postat av LumberJack Visa inlägg
http://www.8a8f8.com/ubbthreads.php?...2.1_mipsel.ipk

FTP--> tmp, installera med fjärren. Hamnar under plugins. Starta pluginen och därfrån kan du ladda ner och installera mgcamd ocg mgcamd config. Sen får du som vanligt editera newcamd.list Kör du kortet i boxen måste du även installera server-programvara men det finns även det att ladda ner i pluginet.

Har dock endast testat detta på dm800klon med gemini 5.1 så jag vet inte hur det fungerar på andra boxar eller image.
Om du ska köra kortet i boxen kan du även behöva installera serverprogramvara, ansluter du mot en annan box eller en pc behöver du bara editera newcamd.list