Editorerna kan jag inte uttala mig om. Men min ELITE, som inte har WiFi, uppvisar inget av dina andra problem. Den stora frågan är kanske om det är din eller min box som är måndagsexemplaret...
Editorerna kan jag inte uttala mig om. Men min ELITE, som inte har WiFi, uppvisar inget av dina andra problem. Den stora frågan är kanske om det är din eller min box som är måndagsexemplaret...
Instiktivt känner jag att wifi (enda anledningen till att jag köpte boxen) har en del övrigt att önska.
I går när jag satte boxen i standby hade jag canal+ filmhd på. När jag startade boxen i morse och skulle ändra till någon barnkanal var det dags igen. Canal+ filmhd har bild och fungerar och jag började med att pila ner två gånger vilket i min lista betyder barnkanal. Väntar en minut ca, då fryser canal+ filmhd och där står den.
Jag trycker på siffran istället för att pila, siffran syns som den ska uppe till höger men inget händer. Jag väntar kanske 30 sekunder och går in i pluginmenyn för att starta om mgcamd. Jag kommer in i menyn men opencas som brukar ligga där är borta. Nu trycker jag ner startknappen, får upp stänga menyn och väljer reboot. Efter omstarten samma sak, fast på canal+ filmhd. Nu stänger jag av den på strömknappen istället, efter omstarten trycker jag bara på siffran och efter 30 sekunder klarar den av att byta.
Jag låg och glodde på den en stund inatt och noterade att displayen ändrar ljusstyrka kontinuerligt, från det lite mörkare standbyläget till ljusstyrkan som är vid vanlig drift, Skumt.
Senast redigerad av mr_richard den 2011-03-01 klockan 11:11.