-
TS bör också tänka på att om du INTE ska ha gratiskanalerna så kostar det mer eftersom du ska ha programkort. Men om du kan få tag i en installatör som kan fixa båda satelliterna du vill ha åt dig. Då är det värt att betala extra pengar för det, då har du liksom båda och behöver inte fundera på hur det är om du valt den andra satelliten osv.
Om du också får en bra och lätthanterlig box kan du enkelt välja mellan vilken satellit du vill titta på, du behöver du bara en box. Men jag antar att dessa satelliter som sänder t.ex. arabiska program osv, är lätta att få hjälp med. Det finns ju många som vill titta på dessa kanaler i Sverige 
Så det ska inte vara några problem. Det är värre med OM man får och HUR man sätter upp en parabol för många som bor i hyresrätter utan balkonger osv, men har man den saken löst, kör på. I värsta fall, låna lite pengar av någon bekant för att få båda satelliterna, det är värt pengarna.
-
Färsking
Japp det blev så bra så, är supernöjd. Men jag glömde fråga gubben hur jag uppdaterar kanalerna, alltså det kommer ju nya kanaler ibland.
Blev ingen Badr endast hotbird för det står ett stort jävla träd utanför balkongen, är ju bara träd på hela gården så när det blåser på rejält blir det störningar.
Någon vänlig själ som kan tala om hur jag får in nya kanaler?
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler