Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Lite hjälp Hotbird?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    TS bör också tänka på att om du INTE ska ha gratiskanalerna så kostar det mer eftersom du ska ha programkort. Men om du kan få tag i en installatör som kan fixa båda satelliterna du vill ha åt dig. Då är det värt att betala extra pengar för det, då har du liksom båda och behöver inte fundera på hur det är om du valt den andra satelliten osv.

Om du också får en bra och lätthanterlig box kan du enkelt välja mellan vilken satellit du vill titta på, du behöver du bara en box. Men jag antar att dessa satelliter som sänder t.ex. arabiska program osv, är lätta att få hjälp med. Det finns ju många som vill titta på dessa kanaler i Sverige

Så det ska inte vara några problem. Det är värre med OM man får och HUR man sätter upp en parabol för många som bor i hyresrätter utan balkonger osv, men har man den saken löst, kör på. I värsta fall, låna lite pengar av någon bekant för att få båda satelliterna, det är värt pengarna.

Färsking
    Reg.datum
    Feb 2011
    Japp det blev så bra så, är supernöjd. Men jag glömde fråga gubben hur jag uppdaterar kanalerna, alltså det kommer ju nya kanaler ibland.
    Blev ingen Badr endast hotbird för det står ett stort jävla träd utanför balkongen, är ju bara träd på hela gården så när det blåser på rejält blir det störningar.
    Någon vänlig själ som kan tala om hur jag får in nya kanaler?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss