-
Färsking
[FONT=Calibri]Jo. den sidan har jag läst allt jag kunde på. Samt testat de inställningarna som dem rekommenderar.[/FONT]
[FONT=Calibri]Varför behöver jag en 1.1 switch mellan mottagaren och första DiSEqC 2 switchen.[/FONT]
[FONT=Calibri]Vad jag har läst så har 2.0 stöd för 1.0 / 1.1 / 1.2 så det ska fungera med v2 switchen mellan mottagaren och DiSEqC switchen där LBA är anslutna. [/FONT]
[FONT=Calibri]Enligt information ifrån leverantören. Som är just SATPRO som skrev om.[/FONT]
[FONT=Calibri]Ang problemet med AZbox så har jag läst en hel del om det. Problemet är något i FW till dem. Om du byter till ENIGMA2 på den så ska det problemet försvinna. Enligt info ifrån sat-pro forumet. [/FONT]
[FONT=Calibri]Jag kör själv enigma2 på min azbox. Samma som på dreamboxen.[/FONT]
[FONT=Calibri]Dessa alternativ har jag att välja när jag installera satelliter. Orka någon att förklara dem för mig och hjälpa mig med att få dem rätt enligt infon ovan.[/FONT]
LNB = LNB 1 til 32
Prioritet = auto eller 0 till 19064
LOF = Universal LNB
Spnnings lge = 13 v / 18 v / polarisation
ökad spänning = nej / ja
Tonlge = av / band / på
DisEqC lge = inga / 1.0 / 1.1 / 1.2
om man väljer 1.1 vilket jag har fått info om att man ska använda så får man dessa inställningar
Toneburst Inga / A / B
Commited DiseqC kommando = inga / AA / AB / BA / BB / input 1 till 16
snabb DiseqC nej / ja
Repetera Dekvens nej / ja
Kommandoordning = Committed, toneburst / toneburst, committed / committed, uncommitted, toneburst / toneburst, committed, uncommitted / uncommitted, committed, toneburst / toneburst, uncommitted, committed
Uncommitted DiSEqC kommando = inga / input 1 till 16
DiSEqC repetitioner = Inga / En / två / Tre /
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler